Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Priorytetową sprawą każdego biznesu jest łączność, komunikacja i wymiana informacji, dlatego centrala telefoniczna w małej lub dużej firmie jest idealnym rozwiązaniem rozwiązaniem,
ponieważ steruje ruchem telefonicznym i usprawnia pracę biura - zapewnia kontakt zarówno z pracownikami w firmie, jak i klientami.
Zalety central telefonicznych:
- klient dzwoniący do firmy usłyszy miłe powitanie lub zostaje automatycznie przekierowany do działu, z którym chce się połączyć
- w przypadku gdy firma jest już zamknięta, klient może zostawić wiadomość
- oszczędność czasu i pieniędzy
- usprawnienie działu obsługi klienta - klient trafia od razu do odpowiedniego działu, co pozwala odciążyć sekretariat
Możliwości centrali:
- darmowe rozmowy z oddziałami
- informacja, gdzie dzwonią pracownicy
- możliwość nagrywania rozmów
- sprawnie działające Call Center
Nasza firma współpracuje z dostawcami sprzętu o wysokich parametrach technicznych.